• For abonnenter
Erhverv

Solcremebrandet Riemann er gået markant tilbage under coronakrisen

Ifølge et nyt regnskab kommer krisen også til at påvirke selskabets salg i 2021.

Artiklens øverste billede
Den danske virksomhed Riemann, der står bag solcreme P20, blev stiftet i 1979 af Claus Riemann. Arkivfoto

Et år med begrænset rejseaktivitet og mulighed for at rejse mod sydens sol har været dyrt for den danske virksomhed Riemann, der står bag den kendte solcreme P20.

Selskabet mistede sidste år 75 pct. af sit overskud sammenlignet med året forinden. Det betød, at Riemann kom ud af året med et beskedent overskud på knap 6 mio. kr.,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.