• For abonnenter
Erhverv

Gorms rammer bunden efter rædselsår: »2020 har været en dyr affære«

Efter to hårde år og et delvist tilbagekøb af forretningen fra Orkla drømmer ejerne af pizzakæden om at vende tilbage til Gorms storhedstid. »Vi kommer bedst videre gennem et fokus på at skabe en kernesund drift,« siger direktøren.

Artiklens øverste billede
Ledelsen i Gorms ser tydelige indikationer på fornyet vækst i kølvandet på corona. Foto: PR/Gorms

Lige som man troede, at det ikke kunne stå værre til i regnskaberne for pizzakæden Gorms, slog coronanedlukningerne sine klør i kæden og sendte bundlinjen til bundniveau.

Det viser et nyt regnskab for kædens holdingsselskab, hvor underskuddet i 2020 faldt til 14,8 mio. kr. mod 12,6 mio. kr. året før.

»Hvis jeg skal

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.