Erhverv
BREAKING

Nyt specialmedie går efter professionelle ejendomsfolk

Abonnementsbaseret månedsbrev med dybdegående artikler og analyser skal appellere til investorer og andre i ejendomsbranchen. Bag satsningen står erfaren økonomisk journalist.

Foto: Ida Munch/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Denne uge har ejendomsmarkedet med Månedsbrevet Pro Ejendomme fået endnu et digitalt specialmedie. Som navnet signalerer, er målgruppen professionelle investorer og andre inden for ejendomsbranchen.

”Vi har generelt nogle gode ejendomsmedier, der formidler, hvad der er af nyheder i branchen. Men min fornemmelse er, at der også er plads til et medie med lidt mere nørdede analyser, som vi tilbyder. Vi forventer at kunne få 300-400 abonnenter, hvoraf nogle vil være firmaabonnementer med adgang for flere ansatte,” siger ansvarshavende chefredaktør Sten Thorup Kristensen til MediaWatch...

Læs også
Top job