• For abonnenter
Erhverv

Mark Zuckerberg har uddybet sin nye strategi for Facebook

Facebook skal ikke længere primært være et socialt medie, men i stedet have fokus på metaverset – en online verden, hvor folk kan mødes gennem virtual reality.

Artiklens øverste billede
Facebook's ejer, Meta, satser på at metaverset er fremtiden inden for kommunikation. Arkivfoto: Dado Ruvic

Mark Zuckerberg indkaldte i går til møde for at diskutere Facebooks og moderselskabet, Metas, fremtid. Her præsenterede han nye værdier og slogans, som skal støtte op om virksomhedens strategiske ændringer. »Lev i fremtiden«, »byg fantastiske ting«, og »hurtig bevægelse« var nogle af selskabets nye paroler.

Det skriver det britiske

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.