• For abonnenter
Erhverv

»For en forretning, der har kørt 177 år på timer, er det ikke noget, du bare lige ændrer«

I en travl tid vil Deloitte forsøge at fjerne fokus på timer, som store dele af revisions- og rådgivningsbranchens forretning er bundet op på.

Artiklens øverste billede
Anders Dons er adm. direktør i Deloitte. Foto: Deloitte

Det seneste år har Deloitte arbejdet med at skære 100.000 kundetimer fra for at gøre op med en usund arbejdskultur. Og nu vil Deloitte tage yderligere skridt mod at balancere de ansattes arbejdspres. Der skal tages et opgør med mange års kultur i rådgivningsbranchen.

»Vi kommer til at levere på at skære endnu flere timer væk.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.