• Artiklen opdateres
  • For abonnenter
Erhverv

Energiselskaber må ansætte flere folk – tusindvis af kunder ringer i timen

Flere tusinde kunder ringer hver time for at få hjælp til deres energiregning. Det betyder, at energiselskaberne allerede har ansat flere medarbejdere eller formentlig kommer til at gøre det.

Artiklens øverste billede
Illustration: Anders Thykier

De chokerende høje energiregninger, der ildevarslende tikker ind hos de danske forbrugere, får tusindvis af danskere til at ringe til deres energiselskab. Det presser organisationerne og har krævet flere folk.

I Andel Energi kan man i udgangspunktet håndtere 4.500 henvendelser om dagen, men i de seneste uger er det eksploderet

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.