• For abonnenter
Erhverv

Vejen til branding af bæredygtighed er brolagt med bøvl

Hvordan markedsfører man sine klimatiltag, når ens branche per definition belaster klimaet? Det var omdrejningspunktet for et fuldbesat oplæg som Rådet for Bæredygtigt Byggeri afholdt onsdag.

Artiklens øverste billede
Foto: Colourbox

”Grøn beton”, ”klimavenlig” og ”bæredygtigt byggeri.” 

Nej, nej og nej. 

Det er vendinger, som flere aktører i ejendomsbranchen har markedsført deres projekter som, men som de ikke længere må smykke sig med. 

Det var i hvert fald pointen, som blev overleveret til over 20 kommunikationsfolk, som var samlet

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.