• For abonnenter
Erhverv

Kunder hos Dansk Sundhedssikring får nu hjælp af kunstig intelligens

AI-teknologi skal fremover lytte med til tusindvis af kunders samtaler med Danmarks største udbyder af sundhedsforsikringer.

Artiklens øverste billede
Når kunder fremover ringer til Dansk Sundhedssikring, vil AI-teknologi dokumentere og analysere samtalen. Foto: Adobe Stock

Tusindvis af kunder hos Dansk Sundhedssikring kan nu se frem til en hurtigere og mere præcis betjening, når de ringer ind for at bruge deres sundhedsforsikring. Det skal ifølge Claus Brink, vicedirektør hos Dansk Sundhedssikring, i hvert fald være resultatet af selskabets nye samarbejde med virksomheden Corti.

Corti er en dansk

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.