Må Mike Doustdar tage på Copenhell?🤘
Novo Nordisk-chefen Mike Doustdar er den mest aktive topchef på LinkedIn. Nu tager han følgerne med på heavymetal-festivalen Copenhell. Det deler hans følgere, men eksperter roser hans SoMe-stil.
»Jeg kan godt lide metalmusik, men Jesus, det er så pinligt!«
»Måske er det pinligt, men jeg synes, det viser en god portion humor.«
Novo Nordisk-folket er oppe at køre på sociale medier over det seneste opslag på LinkedIn med topchefen Mike Doustdar.
Denne gang sidder han ved sin plads på kontoret og rocker behersket til hård rock på sin computerskærm.…


