USA anklages for aftalebrud efter angreb på kystovervågning i Iran
Beskyldninger om brud på våbenhvileaftale fyger frem og tilbage mellem Iran og USA efter angreb i Mellemøsten.
Irans udenrigsministerium anklager USA for at have begået en ”åbenlys overtrædelse” af den våbenhvileaftale, som de to lande har indgået.
Det skriver nyhedsbureauet AFP.
Baggrunden er, at USA fredag rettede nye angreb mod Iran.
Ifølge Iran var angrebene rettet mod iransk kystovervågning.
- Disse brutale angreb, som var rettet mod iranske overvågningsfaciliteter…


