• For abonnenter
Erhverv

Danske tøjvirksomheder tør igen jagte nye markeder

En ny brancheanalyse viser, at både omsætning og indtjening stiger i danske modeselskaber. Derfor går eksporten frem - også til en række nye, fjerne markeder.

Artiklens øverste billede
Afsætning i Canada kan være indgangen til USA for DK Company og andre danske modehuse.

Flere danske modeselskaber tjener atter penge, og det skærper lysten til at komme længere ud på eksportmarkederne. Samtidig gør pres fra øget nethandel og et svagt hjemmemarked det nødvendigt for tøjproducenter at sælge mere uden for landets grænser.

Nye tal viser, at den samlede danske tøjeksport er steget med 6 pct. i årets

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.