Formand vil gå hele vejen i sag om kursmanipulation
Bestyrelsesformand i Vestjysk Bank mener ikke, at de tidligere medarbejdere har gjort noget galt i sagen om kursmanipulation. Og han bakker gerne medarbejdere op, som bare passer deres arbejde.
Vestjysk Banks bestyrelsesformand er villig til at gå hele vejen i sagen om kursmanipulation, hvor tre medarbejdere i Aarhus Lokalbank fredag blev idømt ubetinget fængsel i Retten i Aarhus.
»Det handler om signalværdi. Hvis vi i ledelsen vurderer, at en medarbejder ikke har gjort noget forkert, så bakker vi op om den medarbejder. De ansatte i Vestjysk…


