• For abonnenter
Erhverv

Virksomheder overser skjult guldgrube i digitale kundespor

Der er store værdier at høste gennem systematisk brug af kundedata. Alligevel tøver mange virksomheder med at udnytte Big Data, der afslører kundernes adfærd, behov og vaner.

Artiklens øverste billede
Mens mange virksomheder overser fidusen i at udnytte kundedata, har byggemarkedskæden Optimera haft stor succes med at udnytte Big Data.

Brugen af værdifulde data halter i de danske handelsvirksomheder.

Færre end en tredjedel af de adskillige tusinde grossistfirmaer bruger systematisk de mange dataoplysninger, som de har om kunderne, til at styrke deres forretning.

Men ’Big Data', som fænomenet kaldes, står foran et gennembrud i handelsbranchen. To

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.