• For abonnenter
Erhverv

Ny opmærksomhed om dyrs vilkår kan presse prisen i supermarkedet

Butikskæder som Irma og Lidl vil give Dansk Supermarked hård kamp på markedet for madvarer med fokus på høj dyrevelfærd.

Artiklens øverste billede
Irma-kæden under Coop Danmark har dyrevelfærd som en del af strategien om at vinde i kampen om de danske forbrugere.

Trods hård kamp om kunderne og et presset marked vil flere butikskæder dyste med i kapløbet om dyrevelfærd. Der skrues op for satsning på fødevarer af den slags - men kæder forudser også, at netop det kan presse priserne ned.

Dansk Supermarked har netop lanceret et stort samarbejde med Dyrenes Beskyttelse. Det skal munde ud

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.