• For abonnenter
Erhverv

Lego Dimensions sætter sig på det halve af markedet

Legos digitale partner, Warner Bros, siger, at Lego Dimensions ved udgangen af 2015 havde erobret 47 pct. af den del af det digtale marked, det såkaldte toys2life. Der er "massive planer" for andet halvår, siger Warner.

Artiklens øverste billede
Allerede i Lego-filmen mødtes alverdens figurer - sammenrendet bliver endnu større i Lego Dimensions til september. Foto: Lego

Det tog Lego og Warner Bros tre måneder at sætte sig på næste det halve af det globale marked, som Lego Dimensions væltede ind på i september sidste år.

»Det solgte meget, meget godt - nok også bedre, end vi havde forventet,« siger Olivier Wolff, underdirektør for International Games hos Warner bros.

Han sætter dermed

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.