• For abonnenter
Erhverv

Ni år med underskud hos mel- og müslikæmpe

Heller ikke i 2015 lykkedes det for Lantmännen Ceralia A/S, der står bag blandt andet Axa, Amo og Kornkammeret, at løfte bundlinjen i plus. Samlet har forretningen præsenteret underskud for 268 mio. kr. siden 2007.

Artiklens øverste billede
Foto: Helle Arensbak

Der er stor konkurrence på markedet for müsli, mel og kornprodukter, som sælges til såvel danske morgenmadsmennesker som til foodservice-segmentet.

Der mærker man på niende år i Lantmännen Cerealia A/S, der også er kendt som Havnemøllerne, hvorunder man også driver B2B-forretning.

Virksomheden, der står bag müsli-brands

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.