• For abonnenter
Erhverv

EB: Traditionelt tv-indhold er stendødt på webtv

Webtv er blevet en hæderlig forretning for Ekstra Bladet, men avisen satser på nye platforme og formater for at løfte seningen og indtjeningen, fortæller Poul Madsen.

Artiklens øverste billede
Poul Madsen, chefredaktør på Ekstra Bladet. Foto: Thomas Borberg

Den gode nyhed er, at webtv er blevet en ganske god forretning for Ekstra Bladet med 2,5 mio. ugentlige visninger.

Den mindre gode nyhed er, at webtv ikke har udviklet sig til at blive den indtjeningsmaskine, som formatet er blevet spået til de seneste år.

Derfor vil Ekstra Bladet i løbet af den kommende tid lancere

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.