• For abonnenter
Erhverv

Analytiker: "Man kan ikke spare sig til succes i telesektoren"

Analytiker forholder sig skeptisk til vækstudmeldinger fra Telenor. Det sker, efter Telenor i dag siger, at de har større fokus på omkostninger end at hente nye kunder. Man kun kan trimme forretningen til et vist punkt, lyder det.

Artiklens øverste billede
telenor butik

Telenor kan ikke i al evighed skabe overskud på at trimme forretningen.

Det fortæller Morten Imsgard, senioranalytiker hos Sydbank, hvor han blandt andet følger den danske telesektor, til ITWatch.

Telenor er i seneste kvartal lykkedes med at øge driftsindtjening med 10 procentpoint sammenlignet med samme kvartal

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.