• For abonnenter
Finans

Nordea-topchef om rådgivning af privatkunder: Vi er stoppet med at give afslag

Chefen for Nordeas privatkunder i Danmark vil gøre op med al snak om en fysisk og digital bank. Fra nu af er der kun én bank - Nordea.

Artiklens øverste billede
Mads Skovlund Pedersen er Nordeas øverste chef for privatkunderne i Danmark, og han har fået medarbejderne til at ændre deres kommunikation, når de rådgiver kunderne. Foto: Stine Bidstrup

»Vi giver ikke afslag længere.«

Ovenstående udsagn er måske i sig selv ikke særlig opsigtsvækkende. Men når den kommer fra en bankdirektør i Nordens største bank, vækker det alligevel opsigt.

Finans har sat bankens danske privatkundedirektør stævne for at høre mere om, hvordan Nordens største bank vil føre sin nye

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.