• For abonnenter
Finans

Kan biobilletter og gratis popcorn få dig til at beholde din bank?

De danske banker bruger flere og flere kræfter på at tiltrække de unge kunder.

Artiklens øverste billede
Danske Bank har en hel afdeling, Ung Direkte, som skal tiltrække og fastholde unge bankkunder. Her er alle rådgiverne i nogenlunde samme aldersgruppe som kunderne. Foto: Stine Bidstrup.

Duften af lune popcorn breder sig i den halvfulde biografsal i Field's, mens The Nice Guys spilles på det store lærred. Hvis ikke det var for de orange Jyske Bank poser ved hvert sæde, er det svært at få øje på, at det har noget som helst med en bank at gøre.

Det er Jyske Banks afdeling på Amager, der inviterer kunder mellem

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.