• For abonnenter
Finans

Hver femte kunde opfatter Nordea som en regulær salgsmaskine

Spørger man kunderne, stormer kvaliteten af Danske Banks rådgivning frem, mens Nordea synker til bunds som banken med det største salgsfokus i rådgivningen.

Artiklens øverste billede
Flere års benhård fokus på kunderne bærer nu frugt i Danske Bank, mener privatkundedirektør Thomas Mitchell. Foto: Niels Hougaard.

Landets to største banker har tilsyneladende valgt helt forskellige strategier i forhold til, hvordan de rådgiver deres kunder herhjemme.

Det afslører en omfattende kundemåling foretaget af analysehuset Voxmeter.

Danske Bank har taget det største spring i den rigtige retning, når man måler på, om rådgivningen fokuserer

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.