• For abonnenter
Karriere

Selv din kaffe bliver snart digital

Innovation skal være en del af enhver virksomheds dna, mener Kris Østergaard. I en ny bog præsenterer han tre spor, som virksomhederne skal innovere i på samme tid.

Artiklens øverste billede

”Sådan digitaliserer man en kop kaffe”

Kris Østergaard

Gyldendal Business

184 sider

Vejl. pris 300 kr.

Hvilken branche arbejder jeg egentlig i? Engang var det spørgsmål let at besvare; det er det ikke mere. Teknologier og brancher smelter sammen, og etablerede virksomheder kan blive udkonkurreret af spillere fra helt andre brancher.

Derfor skal virksomhederne gøre innovation

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.