Karriere

20 trin til at skabe en succesfuld abonnementsforretning

Iværksætter og specialist i abonnementsforretninger Andreas Dirksen leverer en fin håndbog om at få succes med at skabe fordelsklubber. Markedet er stadig åbent for flere af den slags forretninger, men snart bliver vinduet lukket, spår han.

Underskrifterne var sat. Plusbog og Plusbok var solgt. Iværksættereventyret var slut fra den ene dag til den anden. Iværksætteren Andreas Dirksen var glad og lettet og meget træt. Han havde været fulltime iværksætter i 10 år, havde med egne ord ”knoklen røven ud af bukserne”. Nu ville han stoppe og prøve noget andet.

Det er to år siden, Andreas Dirksen solgte sine bogklubber, eller fordelsklubber, som han vælger at kalde dem. Han startede klubberne fra bunden uden at kende til bogbranchen bl.a. drevet af en forundring og irritation over, at de traditionelle bogklubber forlangte, at medlemmerne skulle huske at afbestille månedens bog...

BRANCHENYT
Læs også