• For abonnenter
Navne

Ulrik Hvid regnede ikke med noget: »I løbet af et par uger blev jeg kontaktet af rekrutteringsbureauet og efter en kort proces blev jeg adm. direktør«

Portræt: Ulrik Hvid skal som adm. direktør i Chisa gøre et projektstyringsværktøj for entreprenører til en salgssucces uden for Danmark.

Artiklens øverste billede
Ulrik Hvid, adm. direktør i Chisa, har tidligere haft chefroller i blandt andet Samsung, Sonos og Paralenz. Foto: Chisa

Ulrik Hvid ved, hvor hurtigt det kan gå.

I næsten fem år stod han i spidsen for Sonos i Norden. Men fra den ene dag til den næste i 2018 mistede han sin topstilling, fordi moderselskabet bag den trådløse højttaler skiftede strategi på verdensplan. I den forbindelse blev en række lande- og områdechefer fyret.

I marts

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.