Regeringen vil fordoble tilskud ved skift fra gas til grøn varme
Boligejere kan fremover få 40.000 kroner i tilskud til fjernvarme, hvis det står til regeringen.
Regeringen vil med mere end en halv milliard kroner sætte tempoet op i udrulningen af såkaldt grøn varme som varmepumper og fjernvarme.
Det oplyser klima-, energi- og forsyningsminister Samira Nawa (R) fredag morgen.
Hun er glad for at tage fat i fjernvarmeudrulningen, som ifølge den nyslåede minister er ”gået i stå”.
- Det er en udvikling, som vi skal…


