Forhandlinger mellem Iran og USA genoptages næste uge
Tekniske forhandlinger mellem USA og Iran er sat til igen at finde sted 29. eller 30 juni i Schweiz.
Det siger USA’s udenrigsminister, Marco Rubio, ifølge nyhedsbureauet AFP.
- Den tekniske gruppe vender tilbage den 29. eller 30, tror jeg, siger Rubio.
- Jeg tror, at de vender tilbage til Schweiz, hvis jeg ikke tager fejl.
For en uge siden underskrev USA og Iran en rammeaftale - eller et forståelsespapir - vedrørende en afslutning på krigen i Mellemøsten.


