Fortsæt til indhold

Forhandlinger mellem Iran og USA genoptages næste uge

Tekniske forhandlinger mellem USA og Iran er sat til igen at finde sted 29. eller 30 juni i Schweiz.

Politik
/ritzau/

Det siger USA’s udenrigsminister, Marco Rubio, ifølge nyhedsbureauet AFP.

- Den tekniske gruppe vender tilbage den 29. eller 30, tror jeg, siger Rubio.

- Jeg tror, at de vender tilbage til Schweiz, hvis jeg ikke tager fejl.

For en uge siden underskrev USA og Iran en rammeaftale - eller et forståelsespapir - vedrørende en afslutning på krigen i Mellemøsten.

Artiklens emner
Hormuzstrædet
Donald Trump