Rubio melder om rammeaftale mellem Israel og Libanon
USA's udenrigsminister, Marco Rubio, meddeler, at der er kommet en rammeaftale på plads mellem Israel og Libanon.
Det skriver nyhedsbureauet Reuters.
Meldingen kommer efter forhandlinger i Washington D.C.
Fredag aften dansk tid er en underskriftsceremoni i gang, viser tv-billeder.
Inden ceremonien sagde anonyme israelske og libanesiske embedsmænd til Reuters, at en aftale, der har som formål at få afsluttet kampe mellem Israel og Hizbollah, var tæt på.
Detaljerne i…


