• For abonnenter
Privatøkonomi

Danmarks mest solgte bil skal have helt nyt hybridbatteri, og det bliver dyrt og kompliceret

Ford skal skifte det store højspændingsbatteri i samtlige Kuga Plug-in Hybrider.

Artiklens øverste billede
Ford Kuga Plug-in Hybrid skal have skiftet det store 14,4 kWh batteri for at løse omfattende problemer en gang for alle. Foto: Ford

Ford har endelig fundet en løsning på problemet, der i flere måneder har forhindret ejerne af den nye Kuga Plug-in Hybrid i at oplade deres bil og samtidig gjort det umuligt for forhandlere at udlevere solgte Kuga-biler til kunderne.

»Vi skal have skiftet det store stærkstrømsbatteri på alle biler, og det er en større procedure,«

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.