• For abonnenter
Privatøkonomi

Ekspert i kundeloyalitet: »Det her er endnu en pind i Danske Banks ligkiste«

Danica får nu sin egen sag, hvor kunder kan være blive vildledt. Det falder direkte tilbage på ejeren, Danske Bank, mener en ekspert i kundeloyalitet.

Artiklens øverste billede
Danske Banks Hovedsæde i Holmens Kanal har måttet stå imod den ene dårlige sag efter den anden i de senere år. Det har kostet banken kunder og givet alvorlige skrammer i bankens image. Foto: Martin Lehmann/Politiken

Danica har trods gode investeringsresultater fået klø af kunderne i de senere års målinger af image og kundeloyalitet. Det skyldes afsmitning fra ejeren, Danske Bank, vurderer Loyalty Group, der bl.a. måler den finansielle sektors kundetilfredshed og kundeloyalitet.

Nu har Danica imidlertid fået sin egen sag, hvor 75.000 kunder

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.