• For abonnenter
Tech

Presset vokser på Danmarks næststørste telekoncern - få overblikket på 2 minutter

2019 skulle bruges til at forstærke Telenors markedsposition. Sådan er det langt fra gået, viser det dugfriske årsregnskab.

Artiklens øverste billede
Telenor leverer den bedste indtjening i mange år i den danske forretning. Til gengæld taber selskabet fortsat både mobil-, fastnet- og internetkunder, viser 2019-regnskabet. Foto: Stine Bidstrup.

Telenor-forretningen fortsætter med at miste mobilkunder. I 2019 har selskabet, der er Danmarks næststørste telekoncern, tabt 62.000 mobilkunder.

1. Kundeudviklingen. Efter at have tabt 128.000 mobilkunder i 2018 forklarede Telenors danske topchef, Jesper Hansen, at nedgangen skyldtes en generel oprydning i kundekartoteket og

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.