Selv verdens mægtigste mand må bøje sig for techgiganterne
Når sociale medier blokerer Trump, viser det, at selv de mest magtfulde mennesker må underordne sig techgiganternes magt. Trump er bandlyst i mindst to uger på Facebook.
Selv om den afgående amerikanske præsident Donald Trump bliver kaldt verdens mægtigste mand, måtte han bøje sig for overmagten, da en række techgiganter blokerede hans konti, samtidig med at tusindvis af Trump-støtter onsdag aften dansk tid invaderede Capitol Hill og smadrede vinduer i USA’s kongres.
Først var det Twitter, der flaggede et tweet fra Trump…


