Tech

Ny rabatmodel fra telekæmpe puster til mobilkrigen

Mobilselskaberne kæmper indædt om kunderne i et næsten mættet marked. Nu løfter Telenor sløret for en ny og simpel rabatmodel, der skærer dybt i selskabets månedlige priser.

Der er pres på mobilpriserne. Derfor indfører Telenor en ny rabatmodel, der åbner for en fast rabat hver måned til kunder med mere end et mobilabonnement. Rabatten skal bl.a. sikre, at kundevæksten i 2020 fortsætter. Foto: Carsten Andersen.

Danmarks næststørste telekoncern er klar med en ny samlerabat, der skærer 50 kr. af den månedlige pris for kunder med mere end et mobilabonnement.

»Vi er i et marked drevet af spillere med meget skarpe priser. Det er det, som kunderne efterspørger, og det, vi gør her, er udtryk for en justering i forhold til markedets priser,« siger Christian Hoffmann, privatkundedirektør i Telenor...

BRANCHENYT
Læs også