• For abonnenter
Tech

Selskaber prioriterer én ting højt - men de fleste mangler en plan

Microsoft Danmark og Dansk Erhverv er bekymret over, at to tredjedele af de små og mellemstore selskaber herhjemme ikke har en digital strategi. For pandemien har tydeliggjort behovet.

Artiklens øverste billede
Microsoft Danmarks adm. direktør, Nana Bule, anbefaler små og mellemstore selskaber at arbejde med digitale strategier frem for blot at tage tingene i opløbet. Foto: Gregers Tycho

Selv om mange små og mellemstore selskaber prioriterer arbejdet med at digitalisere forretningen højere end før coronakrisen, mangler de fleste af dem en strategi på området.

Det viser en ny og endnu ikke offentliggjort rapport fra Microsoft Danmark, der i foråret 2021 har interviewet 400 ledere på feltet inden for et bredt

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.