• For abonnenter
Tech

Flere tusinde har tegnet abonnement på Mads Brüggers nye medie

Frihedsbrevet har masser af læsere, men ingen fast målgruppe. Det er en fantasiløs måde at tilgå verden, mener chefredaktøren.

Artiklens øverste billede
Mads Brügger sidder i chefredaktionen hos Frihedsbrevet sammen med Charlotte Hoffmeyer og Flemming Rose. Foto: Finn Frandsen

En måned efter sin bombastiske lancering har Frihedsbrevet med Mads Brügger i spidsen fået følge af flere tusinde betalende læsere. 

Samtidig oplever det digitale nyhedsmedie efter sigende et lavt frafald af abonnenter, selv om brugerne tilbydes en to uger lang prøveperiode, inden prisen stiger til 79 kr. om måneden for fuld

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.