• For abonnenter
Tech

I 22 år har han arbejdet med kundeservice – nu har han rejst 660 mio. kr. til at skabe et nyt, dansk tech-eventyr

Mads Fosselius har sagt nej til at blive opkøbt af de store konkurrenter og har nu samlet én milliard kroner fra investorer til at skyde Dixa afsted som Danmarks næste store tech-succes.

Artiklens øverste billede
Mads Fosselius har arbejdet med kundeservice i 22 år, og Dixa er hans andet firma på området. Nu er der lagt op til et globalt eventyr for Dixa, som sigter efter en børsnotering i USA inden for fem år. Foto: Dixa

Det er ikke den mest sexede del af en virksomhed – der hvor man håndterer kunder, som brokker sig og skal have hjælp.

Men for Mads Fosselius blev den disciplin hans skæbne, da han fik et job som 19-årig indenfor kundeservice. Og nu har han samlet rejst næsten en milliard kroner fra investorer med virksomheden Dixa, der er brudt

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.