• For abonnenter
Tech

TDC-direktør efter nyt kundetab: Der er flere gode end dårlige bolsjer i posen

TDC har i 2. kvartal tabt 52.000 kunder. Alligevel finder finansdirektør Lasse Pilgaard grund til at være tilfreds med udviklingen i Danmarks største telekoncern.

Artiklens øverste billede
Lasse Pilgaard blev i marts 2019 udpeget til finansdirektør i TDC Group. En ny TDC-struktur betyder imidlertid, at han ved årsskiftet forlader TDC. Foto: Gregers Tycho.

Væksten er ikke prangende, og der forlader fortsat flere kunder, end der hentes nye ind. Alligevel er TDC-ledelsen tydeligt tilfreds med den udvikling, som har præget telegiganten i 2. kvartal.

»Samlet set er der flere af de gode bolsjer end de dårlige i posen, når vi ser på udviklingen i 2. kvartal,«

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.