• For abonnenter
Tech

Krisen har skabt en stjerneregn over influencerbranchen

Berømthederne har haft mere tid til at profilere produkter under nedlukningen, der samtidig har ansporet virksomhedskunderne til at markedsføre sig mere digitalt, forlyder det i branchen.

Artiklens øverste billede
Dj'en og X Factor-værten Martin Jensen er blandt de største influencere i den danske musikbranche.

For et par uger siden bad dj’en Martin Jensen sine 2,5 mio. følgere på Facebook om at smide anbefalinger efter ham til en roadtrip.

»Jeg har bare lyst til at tage min bil ud på en lang køretur på tomme veje, mens jeg lytter til god musik,« fortalte Martin Jensen og flankerede opslaget med et foto af sig selv i selskab med en

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.