Topchefen for Aller Media tøver med at indføre betalingsmure trods uafbrudt fald i omsætningen
Bladhuset Aller Media står over for en digital kraftomstilling oven på et par år med et stramt fokus på omkostningerne.

Selv om landets førende udgiver af ugeblade og magasiner har travlt med at finde nye forretningsmodeller på internettet, skal brugerne af titler som Se og Hør, Familie Journal og Billed-Bladet ikke være bange for at støde ind i betalingsmure i 2022.
Det fortæller topchefen for Aller Media, Charlotte Riparbelli, i forlængelse af offentliggørelsen af det bedste resultat i fem år. Den danske del af mediekoncernen kom ud af det skæve regnskabsår 2020/21 med 14 mio. kr. på bundlinjen, hvilket er et tigerspring fremad sammenlignet med underskuddene på 36 og 57 mio. de foregående år...
Få adgang til FINANS
- Overblik, inspiration og indsigt i dansk og internationalt erhvervsliv. Læs om alle fordelene her
Betalingsmuligheder: