• For abonnenter
Tech

I foråret hævede Telenor priserne: Taber 4.000 mobilkunder

Med 4.000 tabte kunder ligner Telenor her og nu den helt store taber i 3. kvartal i kampen om mobilkunderne. Til gengæld er indtjeningen i hopla.

Artiklens øverste billede
I foråret hævede Telenor og lavprisdatteren CBB Mobil mobilpriserne bl.a. udløst af en galopperende elregning. Men de høje elpriser driller fortsat telekæmpen. Foto: Carsten Andersen

I februar 2020 var meldingen fra den daværende Telenor-ledelse, at det var endegyldigt slut med at aflevere mobilkunder til konkurrenterne. Nu taber den norskejede telekæmpe igen kunder.

I 3. kvartal har Telenor Danmark således afleveret 4.000 mobilkunder til konkurrenterne, samtidig med at væksten i bredbåndsforretningen træder

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.