• For abonnenter
Tech

Fremtidens telemarked vil gøre det sværere at skifte

Teleselskaberne i Danmark har kørt hinanden ned i en priskrig, der nu får Telia og Telenor til at fusionere. Fremover vil det i stedet handle om at binde kunderne gennem pakker med alverdens tjenester inkluderet.

Artiklens øverste billede
Den tid, hvor teleselskaber udbød telefoni som den eneste, er forlængst forbi. Nu får man pakker med mange forskellige services.

Skuespilleren Lars Bom var alle vegne som det lille teleselskab Onfones ansigt udadtil. Og hver gang en ansat fra et andet teleselskab mødte Lars Bom på en reklameplakat eller tændte for fjernsynet, mindede han dem om, hvordan priserne på mobilmarkedet faldt og faldt.

Den store telepriskrig i årene frem til 2011, da TDC til

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.