• For abonnenter
Tech

Kan ny direktør transformere IBM til fremgang?

IBM Danmark fik i denne uge sin anden nye direktør på bare otte måneder. Nu skal Henrik Bodskov styre den traditionsrige it-kæmpe, som kæmper med en omstilling til helt nye tider.

Artiklens øverste billede
Det skal være sjovt at gå på arbejde, mener Henrik Bodskov, som godt kan stikke lidt ud med sin afslappede, muntre stil, når han besøger IBM's amerikanske moderselskab.

IBM var engang den ubestridte konge i den danske it-branche. Her fik man det bedste, og man betalte godt for det. Landets mest krævende kunder valgte som det mest naturlige IBM som leverandør, og der var god afstand ned til nummer to og tre på markedet.

Men i dag må IBM slås for at holde førstepladsen. Selskabet har stadig den

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.