• For abonnenter
Analyse

Fakta lukker, og et nyt discountkoncept ser dagens lys. Men hvem står stærkest, når støvet har lagt sig?

Analyse: Per Bank og Salling Group har valgt at åbne en ny hardcore discountkæde, mens Coop skærer ned på antallet af sine kæder. Men hvem står stærkest, når støvet har lagt sig?

Artiklens øverste billede

Salling Group fik i sidste uge relativt stor opmærksomhed, da dagligvaregiganten annoncerede et nyt discountkoncept, Basalt.

Kort fortalt vil Salling Group åbne 10 Basalt-butikker inden nytår i gamle Netto-lokaler, der enten stod over for at skulle lukke eller moderniseres. Uden kølediske og med færre varer, som til gengæld

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.