• For abonnenter
Erhverv

Dansk kæde ruster sig efter vækstår til ny dyst om salg af sportstøj til danskerne

En international storkoncern har opkøbt Sportmaster, men det får langtfra konkurrenten Sport24 til at ændre strategi. Målet er fortsat flere fysiske butikker.

Artiklens øverste billede
Lars Elsborg (th.) er adm. direktør for Sport24, der har Henrik Bruun (tv.) som hovedaktionær. Foto: Joachim Ladefoged.

Kampen om salg af sportstøj og udstyr til de danske forbrugere er allerede intens. Derfor holder landets største virksomhed inden for det område, Sport24, fuldt fokus på egen forretning, selv om en anden detailgigant netop har bebudet sin ankomst her i landet.

Fredag aften blev danske Sportmaster med 75 butikker og onlinehandel

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.