• For abonnenter
Erhverv

»Vi skal simpelthen blive bedre til at kommunikere med vores kunder«

Kundefangsten i det digitale univers svigter, og det var grunden til, at tre chefer onsdag røg på porten i Indeks Retail, der ejer Bog & Idé og Legekæden, fortæller bestyrelsesformanden.

Artiklens øverste billede
Hele tre medlemmer af topledelsen i selskabet bag blandt andet Bog & Idé fik onsdag besked om, at de er fortid i selskabet.

Trods navnet Bog & Idé mangler kæden selv både sorte tal i bøgerne og iderigdom - især på nettet.

Det fik onsdag bestyrelsesformand Michael Meyer i Indeks Retail, der står bag blandt andre kæderne Bog & Idé og Legekæden, til at tage konsekvensen og vinke farvel til hele tre topfolk: Den adm. direktør Henrik Christensen, kædechef

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.