• For abonnenter
Weekend

Thorkild Ajstrup har fået nok af flyselskabets krumspring

Nogle flyselskaber har bevidst gjort det besværligt for passagererne at få udbetalt deres retmæssige kompensationer, mener Forbrugerrådet Tænk.

Artiklens øverste billede
Thorkild Ajstrup fra Karup var stamkunde hos Bravo Tours. Det er han ikke mere. Foto: Morten Lau Nielsen

Selv om man har ret til at få erstatning, når ens fly er forsinket, er det langtfra nogen nem sag at få hevet pengene ud af flyselskabet.

Det kan den 76-årige Thorkild Ajstrup fra Karup tale med om. Han var sidste sommer på Madeira med Bravo Tours og Primera Air. På hjemturen var flyet aflyst og blev erstattet af et andet. Det

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.